Ο μαραθώνιος των Αθηνών, στον οποίο τερμάτισα σε 5 ώρες και ένα λεπτό το 2012, είναι από τα πολυτιμότερα brands της πόλης (και της χώρας) με τεράστιες δυνατότητες ανάπτυξης. Η εικόνα και η ταυτότητά του (visual identity) αποτελεί κρίσιμο στοιχείο του brand αυτού. Το παρόν λογότυπο θα μπορούσε να είναι ιδιόχειρη δημιουργία ιδιοκτήτη καντίνας στις Θερμοπύλες αλλά σε καμία περίπτωση δεν αντιπροσωπεύει τον μόνο Μαραθώνιο διεθνώς που ξεκινά από τον Μαραθώνα. Αντιθέτως ευτελίζει τον θεσμό και δεν βοηθά στην προβολή και την ανάπτυξή του, κυρίως στο εξωτερικό.
Tuesday, March 04, 2014
Προσοχή στους μαραθωνίους-"μαϊμού"
Ο μαραθώνιος των Αθηνών, στον οποίο τερμάτισα σε 5 ώρες και ένα λεπτό το 2012, είναι από τα πολυτιμότερα brands της πόλης (και της χώρας) με τεράστιες δυνατότητες ανάπτυξης. Η εικόνα και η ταυτότητά του (visual identity) αποτελεί κρίσιμο στοιχείο του brand αυτού. Το παρόν λογότυπο θα μπορούσε να είναι ιδιόχειρη δημιουργία ιδιοκτήτη καντίνας στις Θερμοπύλες αλλά σε καμία περίπτωση δεν αντιπροσωπεύει τον μόνο Μαραθώνιο διεθνώς που ξεκινά από τον Μαραθώνα. Αντιθέτως ευτελίζει τον θεσμό και δεν βοηθά στην προβολή και την ανάπτυξή του, κυρίως στο εξωτερικό.
Ετικέτες
λογότυπο,
Μαραθώνιος
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment